Segt...

2010-08-04 06:09:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


.. det är att gå upp tidigt :)
Men det får gå, för nu har jag nedräkning.
Jag jobbar 7-16 både idag och imorgon, sen på Fredag lämnar jag prinsessan hos mormor och på natten drar vi till Ullared/Falkenberg.
Hoppas vädergudarna känner sig givmilda och bjuder på någorlunda väder.
Iaf Lördag kväll då vi ska tillbringa några timmar på buskis :)

Om vi ens kommer fram vill säga, vi ska ha vår bil ner och jag vet fan inte om han e så hörk på de...
han börjar kännas lite skruttig men jag klagar inte, bättre bil har jag fan inte vart med om :)

Annars händer inte mkt...
jag är fett traderatorsk som vanligt veckan efter lön :)
Älskar att se dom små paketen i brevlådan :)

Senaste inköpen har vart en klänning till både mig och Ebba sen även några vanliga tröjor till Ebba.
Behöver inte vara jättetorsk nu när vi ändå ska te Ullared :)

Ne usch, dags att borsta gadden och börja sega sig iväg mot jobbet sedan...

Ha det fint så länge!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback