Slutjobbat!

2010-08-16 12:35:17 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är det slut på mitt schema för i sommar...
Kanske att man återgår till det sociala livet på det privata planet.

Det känns som jag mer eller mindre gått och glömt bort att jag faktiskt har vänner i mitt privatliv...
Jag har inte jobbat överdrivet mkt heller men det har bara vart så att varje ledig dag så har jag haft fullspäckat schema iaf...
Och ledig helg?
Vad är det?
Det har det inte förekommit många av i sommar så de få som jag väl var ledig var självklart massuppbokade med saker som var tvunget att bli gjort...

På tal om saker som måste bli gjort...
BADRUMMET!
Säger inget mer då blir jag bara arg.
Ska gå och tala med min gubbe om detta senario genast!




Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback