Läxorna ja...

2010-02-08 20:45:13 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


höll på att glömma bort dom, inte med flit, jag lovar :)
Måste beta av några sidor i svenskan och öva på engelskan, vi ska ha muntlig presentation imorgon om Madame Tussades vaxmuseum, underbart.
-nej-

Har blivit så där dålig på att uppdatera nu igen men det är ju full rulle exakt hela dagarna.
Men jag ska även planera in det på mitt späckade schema :)
Haha, får se hur bra jag lyckas med det.

I Lördags blev det en spontan utekväll med Linn och Emmelie, Sofia blev dålig och fick stanna hemma :)
Men tack tjejer, jag behövde komma ut, det var en trevlig kväll, men kvällens rolighetsmedalj går till Emmelie och hennes vackra vurpa vid babben :)

Ebba har fått något mys och gosrus de senaste dagarna, och det är så mysigt :)
Hon är störtskön den lilla tjejen, hon har en sån stor personlighet för att vara så liten :)
Mammas hjärtegull, ni ska få ett par bilder på några av hennes upptåg :)



Här åker vi på Kitty bilen alldeles själv och plockar upp liftare längs vägen :)
Det går inte fort, hon är väl lite osäker på balansen än men hon tar sig iaf framåt utan problem :)

Sen, bilden nedan...
Jag satt vid datorn och gjorde något och hon satt i sin lekhörna och rotade med sina saker, sen hör jag hur hon gnäller, som hon gör när det är något som inte passar, så jag tittar för att se vad det är och får då se detta...



Hon hade trasslat in sig i insektsnätet :)
Jag höll på att skratta ihjäl mig för att hon såg så rolig ut och då blev det plötsligt mycket roligare, när hon väl fick det av sig så drog hon det över huvudet igen och av sen på och av och höll på så en stund tills det blev trist :)
Men att få mamma och skratta det är något hon gillar, eller ja, få vem som helst att skratta egentligen, mammas lilla "jag vill vara i centrum" skrutta :)

Kommentarer

Förstår det, inge skoj. inte konstigt att företag går i konkurs =)



Aa, vi flyttade till hus för snart 2år sen :)

2010-02-09 20:44:24

Det är så skönt, kan gör precis som man vill :P

Vi bor uppe på Åsen :)

Vart bor ni? =)

2010-02-10 17:49:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback