Lesjöfôrs, matteprov och sportlov :)

2010-02-24 12:54:39 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


ja, som ni av rubriken kan utläsa så är det de kommande händelserna :)
Om några timmar när Andreas kommer hem från jobbet så åker jag till Lesjö och tar en tjejdag med Lili, välbehövligt!
Det är synd att det blir så sällan, det här med att besöka andra, har blivit så jävla hemtam tyvärr...
Hoppas våren kommer snart så att man faktiskt kan gå ut på eget bevåg :)



Förlåt Lili, men du har ju faktiskt en del i detta inlägg :)
Men för att jämna ut det hela så lägger jag ut en fulbild på mig själv oxå :)



Matteprov imrgon, laddar inte upp mig något speciellt utan det får bli som det blir...
Jag känner mig 50/50 inför det hela...

Och sen har vi sportlov!!!!
Thank God!
Haha, men det blir inge lugnare för det, jag har nämligen en bokrecension som ska plitas ihop då men det är egentligen ingen större anstränging...



Sibbe på hugget :)



Min vackre älskling :)



Åh jag i mitt bästa utförande :)



Snyggaste Sara :)



Och Soffi på det...

Ja, njut av bilderna och min underbara familj/umgängeskrets, vi är fullkomligt normala, *lovar*


Kommentarer

I love it :)

2010-02-24 18:50:09
Linni

Fan vilka söta bilder! speciellt den på dig :) alltså på riktigt nu :)

2010-02-27 12:22:14

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback