Nedräkning pågår...

2010-02-15 20:22:17 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är det mindre än en månad kvar tills Ebba fyller sitt första år, sjukt är det vad tiden går fort.
Idag har hon imponerat riktigt och gått flera steg alldeles själv, i tid och otid :)
Det värmer i hjärtat att se när hon gör framsteg, mammas hjärtegryn :)


Old pic. ja vet, men jag bara tog nån :)


Full rulle har det vart idag oxå, eller ja, öppet hus snarare, det har kommit och gått folk i princip hela dagen, tillslut tog vi till flykten jag och Ebba och begav oss ut på promenad.
Jag skulle vilja lägga upp videoklipp på stumpan när hon är duktig men jag har inte koll på hur man gör, någon av er mina kära läsare som kan befatta er med den kunskapen?

Och för att i segaste laget svara på Hanna´s fråga om vad det var för film vi såg i Fredags så var det "Farsan" grymt rolig, stundtals och bitvis, helt klart sevärd.
Börjar fundera och bli lite sugen på en ny design på bloggen, den jag har nu har hängt med ett tag ;)
Så Hanna, jag vänder min fråga till dig :)
Sug på den lite, hehe.

Jag har nu försökt mig på engelskaläxan oxå och får ingen som helst klarhet i det, det verkar som om det fattas en text eller att man måste ha läst en bok för att kunna göra de bestämda uppgifterna, får fråga läraren imorgon, som för övrigt inte verkar vara skapt som hon ska.

Hmm, imorgon ska jag, bye the way, utsätta mig för plågor igen, hoppas det går fort och blir snabbt klart, bilder kommer i framtiden.

Ha en bra kväll alla.
Puss!

Kommentarer

Haha okej =D Får ju skryta lite dårå, Min mammas bästa kompis jobbar "behind the scene" och har gett mig bla. alla bebissakerna som var med i den filmen :)och lite till, Spjälsängen sover Charlie gott i ;P hihi.. Det är samma med Andra Avenyn där min syster och moster är två av UllaoRasmus fosterbarn på väggen :)



Du kan ju slänga iväg ett mail med bilder o ideér typ färg/typsnitt/ och om ja ska göra något speciellt med bilder så kan jag kanske knåpa ihop något? (när jag hinner såklart :P) Och så kan ja förklara lite i mailet hur man laddar in videos, regga dig på Dailymotion.com först! :)

Kram

2010-02-15 23:02:42
Frida

äh ja va ju ändå påväg så du skulle inte behövt gått ut :O

2010-02-16 11:20:48

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback