Ont, aj, aj

2010-02-16 19:13:46 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är den ifylld och det hurtar :) Men de e det värt :)
Nu är det även lite färg i den oxå :)

Ebba tog sina första riktigt egna steg idag, med det menar jag att hon ställde sig upp mot väggen och travade iväg, gullmumsan :)

Hanna, vad kul, det var mkt fina grejer :)
Fast tyvärr tittar jag inte på Andra Avenyn :( Men vilken syster är det som är med på kortet?
Hotmail ligger nere för tillfället så jag tar mig inte in :( Men jag skickar väl när det funkar igen, det är snällt av dig att du tar dig tid :) Jag har ju vart så nöjd med de andra deignerna du gjort så varför byta skapare ;)

Kaffet fan, brb...

Ikväll får det bli sängen tidigt, har vart full rulle och sena kvällar och fullt av huvudbry så nu säger jag upp mig :)
haha, nej bäst att vila upp sig när man kan.
Har en del matteläxa kvar som jag borde titta på, har gjort en del av den, de mesta, men nu är det problemlösningsuppgifter kvar och det är fan de värsta jag vet för jag fattar inte, man blandar ihop allt så lätt och nästa vecka ska vi ha matteprov, hmm, lycka till Sandra Berg...

Nej gott folk, nu blir det kaffe och kika runt lite på nätet...

Kommentarer

Hihi tack :)



Det är min lillasyster Maja som är med på en av bilderna. Det är bara att skicka över när de funkar :)

Kram

2010-02-16 20:31:37

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback