Rubrik...

2010-02-02 17:29:37 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag är trött, tur att imorogn är sovmorgonsdagen :)
Lili har vart här och lekt med mig idag, skönt, det blir allt för sällan nuförtiden, vi ses ju dock i skolan 2 dagar i veckan men de e ju inte riktigt samma sak...

Mycket läxor, fortfarande, det kommer bli hårt, men det är bara att ligga i och jobba på, jag ska sätta mig med svenskan lite senare ikväll bara Ebba har lagt sig.



Och sen måste jag bara säga att jag är grymt trött på veliga hantverkare så nu är det min älskade gubbe som får ta över rollen som "den jobbige som bara ringer och tjatar" för jag pallar inge mer.
Jag var nästa beredd att lägga ner allt och ringa någon annan hantverkare, vilket säkert vore det bästa, men då erbjöd han sig att ta över, tack tack...

Imorgon ska jag leka lite med Linn.

Bye for now...


Kommentarer

Ja e ju en redi "kärring" så jag hade bytt..

En kund ska väl inte tjata eller? Dålig servic.



Vi väntade på ett företag här i stan som skulle höra av sej angående luftvärmepump.. De hörde av sig efter över en vecka och då hade ju redan hittat ett billigare företag... Så drygt!!

Vi kunde ju ha väntat men va fan.. de har vi ej tid me =))

2010-02-09 14:21:57

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback