shit

2010-02-07 20:50:51 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


de e ju hela 5 dagar sen jag skrev något sist, skämmes på mig :)
Men det har väl vart fullt upp, har inte gjort läxorna efter ordning heller, satt med det sista igår kväll...

Jag och Ebba var ute och promenerade lite förut innan det fina vädret tog slut, får bli en tur imorgon med om solen kikar fram.
Har ju hemuppgifter på svenskan så det blir bara en lektion imorgon, så då kan jag lika gärna promenera den stunden..

Jag absolut bara jättelängtar tills våren nu!
Men snart, snart så är den här :)
Jag ska nog krypa sängen snart, är bra sliten efter gårdagen...

Bye bye!

Jo becca, antar att du läser detta, har inga pengar på mobilen men du kan väl höra av dig imorogn eller när du får tid... puss

Kommentarer
Beccih

yesbox.

2010-02-08 08:37:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback