Skallebank

2010-02-01 20:26:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hela Lördagen låg jag med extrem huvudvärk inge kul, klarade mig under söndagen men nu verkar den vara på g igen, nej nej nej, jag pallar inte...
Äta kvällsmat, trycka alvedon och hoppa sängen...

Jag hatar hantverkare och önskar att det blir vår snart, 1000 ideér snurrar i bollen och jag vill göra allt på en gång, men det blir som det blir.
Jag menar, jag har ju tid till övers iaf...

Till helgen ska jag försöka ta tag i trappräckesproblemet, det är så att det första "problemet" måste avverkas innan man kan ta det andra och det andra måste göras innan man kan dra igång med det tredje och ja så håller det på i oändligheter...

Jää, äggtajm.

Byebye

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback