Dags för ett inlägg

2010-01-03 11:50:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Inatt har Sofia spenderat natten på vår soffa.
Alltid lika trevligt med sällskap...

Funderar på att beställa mig lite kläder oxå, men vi får se hur det blir med det, plånboken gråter varje gång jag loggar in på någon sida som har med kläder att göra.
Och eftersom att de gråter så får jag ångest och låter oftast bli att handla.

Men nu har dom ju fina vårkläder och ja, jag längtar ju till våren, ja ni fattar grejen...

Har börjat smygplocka ner julen här hemma oxå, har fyllt upp en kartong redan och det syns inte ens att jag har plockat ngt :)
Tycker ju om att ha mycket julsaker, kanske lite väl mycket...

Hyacinten är i full blom och luktar underbart :)
Sen har vi 3 blommor till som håller på att blomma och mormor som säger att jag inte kan sköta blommor, hihi.
'
Känner att det blev ett allmänt tråkigt inlägg denna Söndag men man kan ju inte alltid ligga på topp :)

       

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback