Gulliga ni!

2010-01-12 14:07:50 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har inte glömt att berätta, bara vart lite seg vad gäller uppdateringen :)

I Söndags ville jag så hemskt gärna förlja med Andreas och Anders ut till fimek, dom skulle göra något "hem"arbete och jag ville ta mig en solstund och lite massagestol.
Jag kunde dessvärre inte hitta något barnvakt...
Sen knackar det på dörren och in kommer Becca som sänd från ovan.
Underbar som hon är så ställer hon upp att vakta min lilla skitunge så jag kan skämma bort mig själv en stund, vi fick tillochmed handlat :)
När jag kommer hem så har hon dessutom dammsugit, underbara goding :)

Du vet väl att du är sötast Becca.
Det var så gulligt gjort tyckte jag så jag hade svårt att släppa det :)
Tack Gumman, du är en ängel <3



Bästa Becchi! (vi ser inte vad hon egentligen gör på detta kort, blunda :) )

Sen får jag lov att tacka svärfar och svärmor oxå som idag har sett till Ebba medans jag var och försökte bli klokare :)
Det är skönt att veta att det finns hjälp de dagar som det trasslar till sig med skolan och barnvakt :)
Och Kjell hade minsann diskat oxå, han är för gullig.
Eller var det du Kerstin?
Så jag inte lovordar fel person nu :)
hihi.



Tack ska ni ha för att ni ställer upp!

Ja, ska vi ta lite om skolan hittills när jag ändå är i farten?
Har än så länge bara haft 2 svenska lektioner och en Engelska.
Vad kan jag säga om detta?
Svenskan kommer nog bli hård att få ihop, just nu ska jag börja läsa en bok och försöka bli klar på kortast möjliga tid eftersom att den ska vara redovisad och klar senast v.4, vilket är alldeles för snart.

Engelskan kommer nog att bli kul, nog blir den säkert inte heller en barnlek men åtmindstånde roligare.
Har redan fått läxa men den är jag klar med, måste fan ligga i om jag ska hinna med :)

Imorgon blir det den första mattelektionen och där, jag lovar, kommer det bli fruktligt hårt för det är något som jag verkligen inte känner mig bra på.
Tur är väl att man har mattesnillet Becca som vän och sen har min gubbe målat upp sig som den största matematikern genom tiderna så jag förväntar mig svar på rak arm när jag frågar om hjälp :)

Ja, så var det uppdaterat även denna gång.
Ha det fint allihop så länge!

Bye the way....
Ebba har börjat göra "smack"ljud i munnen :)

Kommentarer
Beccih

Tack gumman för dina fina ord : )

You are the best!

Dock så var väl bilden på mig inte den bästa.. hahahhahaha...



Självklart hjälper jag dig med matten, bara att ringa.

Spännande det där med Andreas mega mattekunskaper ;)



Puss Puss.

Kommer till Filly 23-24. Sällskap på stan på lördagen? (om det inte är alaskakyla ute)

2010-01-12 16:42:25
Kerstin

Självklart ställer vi upp o passar vårt goa barnbarn när det krisar, och du.........det var faktiskt jag som diskade !!



Kram Svärmor

2010-01-12 18:44:30

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback