Jag vill ha sommar nu!

2010-01-09 13:32:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har kommit in i en "längta-efter-sommar" period nu.
Åh så jag väntar på varma dagar och lårskav, kan det vara bättre, denna kyla tar för hårt på mänskligheten.
Mer värme åt folket.

Visst jag säger inte att vintern inte är FIN, men det är på sommaren man lever.
Då man bara kan gå ut i klänning eller något annat tunnt.
Det kryper i kroppen på mig nu, jag vill ha värme.

Kunna ha dörren öppen mer än 5 röda, kunna gå barfota till brevlådan, kunna ta en kaffe i bersån, kunna köra bil utan att vara orolig för att den inte ska starta nästa gång, fylla år...
Ja, sommaren är min tid på året.



Den gamla goda tiden när man vägde x-antal kilo mindre :) ahaha



Haha, bilden får tala för sig själv :)





Titta så grönt och fint det är :)



Och poolen, åhh, hoppas på en ordentlig sommar iår så att man får använda den lite mer oxå :)
Ja, gott folk, give me summer!
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback