Ovälkommen herr. Sjukdom.

2010-01-27 14:25:02 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, jag känner mig inte riktigt kry, det är någonting på gång, hoppas iaf att jag klarar mig tills helgen innan det bryter ut fullständigt :(

Jag har inte så mkt att säga idag, följer mest bara med och ser vad som händer, hoppas på att få en lugn stund senare, läsa lite bok och kanske blunda ögonen en timme, samla kraft..
Som tur är har jag vart så duktig och gjort klart allt skolarbete så det är ingenting som ligger och väntar för tillfället, skönt.

Maten i ugnen och gubbe på hemväg, tacksamt.
Ha en fin dag allihop, och speciellt du Heidi för att du är så go :) (jag vet ju nu att iaf du läser) hihi.

Några bilder ska ni iaf få...
Orkar inte skriva ngt om dom så de får tala för sig själva :)
 








Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback