press och panik

2010-01-18 17:14:03 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


1000 läxor på schemat och så lite tid!
Har läst ut boken så jag tänkte börja recensera den men Gina (vår lärare) har lagt upp fel mall så jag har inte rätt saker att gå efter, den nya korrekta mallen läggs upp senast Fredag så det sket sig med den tanken.
Annars har jag börjat småskriva på en argumenterande artikel, går sisådär, har lite ? som måste suddas ut innan jag kan fortsätta...
Ska även sätta mig ner och göra engelska läxan bara det blivit läggdags för lillskrutta.
Det är jämt bara sisådär 8 sidor med uppgifter...
Skönt är iaf att det är inlämmningsuppgifter.

Beccih, jag känner att det snart får bli Lördag, jag saknar ditt underbara sällskap :)

Måste även gå igenom matteläxan en gång till så jag vet att jag verkligen hänger med och se så att jag inte glömt något.
Gah blir tokig.

Nu ska visst Ebba ringa till någon, hon stal hemtelefonen ur min ficka och pickar på den nu...

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback