sköna Lördag

2010-01-16 10:08:12 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det finns nog inget skönare än när det är helg och man känner att man gjort sig förtjänt av den.
Gott.
Ikväll blir det lugna gatan hemma i soffan tror jag om inte beccih har planer för något annat...
Vi ska ju faktiskt leka idag :)
Får se när hon hör av sig, hoppas det inte blir riktigt än, hae hoppas att min man skulle hinna hem innan och jag kanske skulle hinna ta mig en microlur.
Ja, jag är skittrött efter första skolveckan men det ger sig bara jag får några veckor på mig med rutiner å allt.
Men som sagt, har försökt att hitta stunder där vila passar in dessa två dagar, men det finns inte!
gah!
Så hoppas på att hinna med en nap idag annars sover jag liiite längre imorgon :)

enough for now bye..

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback