Sliten

2010-01-15 09:56:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, nu var den första skolveckan avklarad...
Tänkte summera den lite snabbt, inte i detalj men ja...

Svenskan kommer inte bli lätt, jag håller på att kämpa mig igenom tjocka boken på så kort tid som möjligt med tanke på att den ska vara utläst och recenserad inom en och en halv vecka, yeeeyy, or not.
Sen var det 1000 saker till som ska göras på samma korta tid eller mindre...
Engelskan...
Ja, där har vi ännu bara heft en lektion men det känns som om det kommer gå lite lättare men bäst att inte säga för mycket för då ramlar väl himlen ner.
Och sen har vi ju "favorit"ämnet matte...
Av 2 lektioner så var det en som innehöll en genomgång av negativa tal, och ja, det har gått bra hittils, så än gråter jag inte :)
haha, det blir nog värre framöver..

Ebba sover på frukosten nu och jag ska snart börja göra mig iordning, ska iväg till Lena sen och styra upp håret.
Nu ska jag hiva i mig kaffet och dra i gång.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback