Ursäkta mig.

2010-01-21 20:08:01 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja som min fritid ser ut nu förtiden så finns det inte speciellt mkt tid över till att blogga.
Det bara skriker "LÄXA" i huvudet på mig.

Denna vecka ska jag bla ha gjort följande:

*Skrivit en argumenterande artikel...
Visst den har vi inte fått någon speciell deadline på men jag vill ändå ha det klart så snart som möjligt och eftersom att Lili ska basera sin artikel på att svara på min så kan det vara bra om den blir klar så att hon kan börja...
Men den är nu iaf inskickad och klar, hoppas den blir godkänd.

*Läst ut boken och recenserat den skriftligt för att sedan på Måndag recensera den muntligt.
Ja, skickade precis in den skriftliga. Jag tänkte att om jag gör den skriftliga först så borde det vara lättare med den muntliga för då har man ju redan skrivit och fått med det viktigaste...

*Engelskaläxa på 8 sidor.
Där är jag nästan klar, har typ 2 uppgifter kvar...
Tänkte göra den klar efter inlägget här...

*Matteläxa med bråk...
Hade genomgång på det i Onsdags, igår, och jag ska vara ärlig och erkänna att det kommer gå åt skogen med den, visst jag fick ju stanna kvar lite efteråt och få det förklarat för mig igen, haha, stackars Lennart han har nog insett att jag är ett hopplöst fall :)
Men den ska jag börja med efter engelskan iaf.

Ja så som ni förstår så har jag inte så mkt fritid :)
Men jag vill få allt klart så fort det bara går så att jag verkligen kan ta helg när det är helg :)

Well well, önska mig lycka till :)

Kommentarer
Beccih

jag hjälper dig.... :) Pöss

2010-01-21 21:20:39

jag hoppas inte du stressa för min skull.. De ska nog gå bra med matten, det finns så mkt kämpar glöd i dig så att ge upp e inte din stil ;) puss puss

2010-01-22 02:44:20

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback