Well well...

2010-01-24 21:41:24 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Då var det Söndagkväll - igen - det går så fort...
Men vem är väl inte tacksam för det?
Varje vecka bakom är en vecka fram... haha invecklat det blev att låta.
Nej det jag vill ha sagt är att allt som tar mig närmre sommaren är välkommet.

By the way så ligger matteläxan och skräpar, jag och Becca försökte oss på den idag och det gick som de gick :)
Och imorogn är det den muntliga redovisningen av boken, jeeey, or not...

Var ner på staden och traskade igår och hittade en fin mysdress till prinsessan i huset och en facewash till mig...
Jag är trött och vill sova, men det är för tiden säger gubben, bye bye säger jag då och hey hey sängen :)

Åh just det...
Linn var här häromdagen och vi kikade på lite gamla bilder sisådär sen -04, "bara" 6 år gamla :)
Jag ska slänga upp ett urval...

 ja jag vet inte riktigt hur jag ser ut men jag tyckte iaf att sminket var riktigt bra om man jämför med hur det ser ut dessa dagar när man knappt vet vad man gör :)
Haha, kan dock påpeka att ögonfransarna -förr i tiden- tog mig dryga timmen att fixa och det får man väl vara tacksam över att slippa idag, ouh...

 här var jag blond, inte det illa blond, mer åt det okejiga blond :)
har tydligen - enligt Linn - tagit kortet på mig själv oxå, borde kanske satsa på fotografyrket, nej skämt å sido, jag gillar den :)

 sötast i världen, haha, återigen så kommer vi till det där med msinket, fy fan vad jobbigt att vara så noga, ge mig 10min så är jag klar men då tog det fan timtal :) haha, fast då ser det ju bättre och finare ut på korten här än i dagens fall...
Jaja, tycker bara det var kul att se, flickor, ja så var det :)

Ja, kul att man inte såg så jävlig ut som man trodde...
Och vet med sig att idag är det värre än värst, haha...
Nej, ingen mer nostalgi tack :)
Nu blir det sängen, natti!

Kommentarer
Beccih

Ja du Sandra, ditt pill med dessa ögonfransar kommer vi nog alla ihåg :)

Det värsta var att om du nästan var klar och något blev fel så började du om! Haha, lika lång tid kvar.



Tänkte på matten där, låt läraren se min uträkning och sedan rätta dem, kan kolla på dem nästa gång ja kommer å se vad som var fel.



Å du, på nationella provet är bråk bara endel av hela. Kommer gå bra.



Puss

2010-01-25 08:53:43

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback