Back To Reality!

2010-07-16 10:04:39 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu rivs det för fullt uppe i badrummet och jag får knipa tills jag spricker för källartoan är ett sista alternativ...
Skita det får jag gå över te pappa och göra, underbart!

Jag är tacksam för att det slutligen börjar hända saker men ännu är jag långt ifrån att ropa hej!

Ebba springer runt med påsar i högsta hugg och har det jättekul, undrar om hon kommer att bli shoppoman...

Det drar ihop sig till Ullared nu, vi har bokat stugor och biljetter till Buskis...
Det blir jag och Andreas, Becca och Hannes och Sibbe som far iväg....
Hoppas det fina vädret vill vara kvar då oxå så att man kanske kan slänga sig i havet :)

Dags att jaga barn!
Vi höres!

Kommentarer
Beccih

Puss!

2010-07-16 12:23:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback