Checkat läget på staden...

2010-07-24 14:33:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


... med Ebba, Olsson och Ella...
Skönt att komma ut lite :)

Ebba sover ute i vagnen nu så jag passar på att ta mig en kaffekopp i lugnan ro :)
Och i samma stund som jag sa det så kom jag på att jag inte lade kaffepulver i bryggarn...bra där Sandra!

Annars händer inte mkt...
Jobbar, sover, äter och skiter i stort sett...
Inga nya bilder och varje ledig dag uppbokad...

Inkommande födelsedag på det med, börjar på å bli gammal hagga nu :)

Det är svårt att få ihop ett inlägg nu för tiden...
Tycker bara det går runt...

Vet inte om jag har nämnt att trappan är färdig slipad?
Har vart det ett tag nu, betsfärgen hänger i en påse i hallen och väntar på att bli målad med :)

Badrummet är utrivet och golvet väntar på att bilas...
Yeah, like thats ever gonna happen...

Nej, nu ska jag ringa min kära syster och se vad hon har för sig.

So Long!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback