Gäsp*

2010-07-23 06:14:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är det en vecka sen jag bloggade sist...igen... suck...
Trodde på penninger idag men det kom de inga, typiskt...
Får vänta tills lönen kommer...

Igår begav jag mig ut med Sara i 3km spåret och intervall joggade, puh, svettigt kan jag lova, men gött...
Ska ut imorgon igen, kanske redan idag, beror på om de blir bingo med Linn eller ej, om Andreas ställer upp och bidrar med en liten penning nu när mina planer inte gick i lås :)

Strax blir det jobbet oxå...
Ska bälja i mig lite kaffe innan avgång dock :)

Om 2 veckor blir det Ullared, jag har nedräkning nu :)
Och samtidigt som jag skrev det så insåg jag att jag fyller ju år innan det men det hade jag "glömt" bort, haha...
Ingen nedräkning för att bli gammal inte :)
Duktigt Sandra :)

Nej ni, tyvärr så kallar plikten mer än verkligheten just nu :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback