Grattis min vän!

2010-07-07 06:20:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår kom han!
Helénas lille gosse.
Lille Mio!

Grattis gumman nu ser jag fram emot att få snooza bebis :)

Själv sitter  jag och sippar på en kopp te och hoppas på att det ska bli bättre i halsen.
Usch jag vaknade inatt av att det var så torrt i halsen så jag hade svårt att andas men det var bara att harkla på och sova sig igenom den sista timman.

Och sen är det oftast värst på morgon/kväll.
Jaja, har ändå inte tid att vara sjuk :)

Det blir minisemester i år, Ullared och buskis :)

Nej usch nu börjar det dra ihop sig mot jobb.

Om jag får stunder och lite ro sen idag så ska jag kolla om jag har några nya bilder att lägga upp men de e fan tveksamt, men vi får  se :)

Plikten kallar!

BYe bye!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback