Taskigt uppdaterat!

2010-07-12 11:21:19 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Men va fan, det är sommar nu!

I Fredags vart jag bortbjuden till Pilz på grillat och det slutade med att vi hamnade på köket, Ewelyn, Pilz och jag.
Det var faktiskt riktigt trevligt att komma ut helt spontant med gamla vänner.
Så tack ska ni ha tjejer :)

I Lördags var jag återigen bjuden på grillat, dock planerat, hos Becca i hennes nya hus, och vilket hus!
Jättefint gumman!
Det ska du vara nöjd med, men det tror jag redan att du är <3

Och igår var vi till Sunne Vattenland, bara några timmar, innan Ebba gav upp efter ett otroligt tappert försök att hålla sig vaken.
Men hon var så snäll hela dagen och hon hade verkligen skitkul!

Idag bär det tillbaka till jobbet, kvällen med Theresé, tack, det blir kul.

Jag har verkligen fått en annan syn på det här med mitt jobb, jag älskar det och stormtrivs!
'
All for now!
bye!

Kommentarer

du kanske blir kvar p¨jobbet då.. =)=) i höst alltså=)

2010-07-12 19:15:27

Jag tycker faktiskt bättre om mitt jobb på sommaren. Det är kul med mycket vikarier tycker jag, lite nytt... =)

2010-07-13 09:48:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback