Hettma...

2010-06-01 11:14:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Underbara solsken, vad gott det gör i själen om än så bara för en stund.

Idag hade vi sista svenskalektionen, gott...
Fast något betyg fick vi inte reda på, antar att det kommer på mailen...
Fick iaf MVG på den muntliga delen i Engelska Natoinella, tur att man är bra på något :)

Imorgon tror jag, vad det verakde som förra veckan, att det är sista mattelektionen också, vilket ändå är ganska synd eftersom vi har beställt en liten present till Lennart som ännu inte kommit...
Trodde att den skulle kommit idag men med min otur så kommer den imorgon...

Hade heller ingen Eng idag så det blev en snabbfika med Lili på stan och nu är jag hemma och gottar mig lite innan jag ska gå och hämta Ebba på dagis.

Så vi höres gott folk!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback