Oh shit.

2010-06-29 09:52:47 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är det ju nästintill 2 hela veckor sen jag skrev något!
Den dåliga uppdateringen skyller jag på att jag har börjat jobba och har fullt upp med precis allt.

Iaf så har jag min lediga dag idag och sen kör jag på imorogn igen så det blir nog väääldigt lite bloggande den här sommaren.

Lili för att du undrade...

Ons: 13-21
Tors: 7-14
Fre: 7-16

Sen har jag ledig helg och då ska vi bl.a på loppis och sen ska ju jag och Lili hitta på med skojjigheter oxå :)
Nej ni mina söta godingar även om det går lång tid mellan inläggen så händer det inget speciellt.
Så tyvärr får ni bli besvikna på denna uppdatering och jag lovar att bättra mig framöver när jag finner tid igen.

Kommentarer

Gud nej, hon har inte åkt än! =) Vi bara väntar... =)

2010-06-30 10:25:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback