Passar på...

2010-06-30 10:28:08 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


att göra ett litet inlägg nu...
Har precis lagt Ebba, får se om hon somnar till en stund, hon sov ganska länge på morgon idag...
Det bästa vore om hon kunde sova en timme för sen ska hon till dagis.

Och kl.13 börjar jag jobba...
Tills kl.21...

Usch för detta busväder, jag tycker inte om det alls och kvalmigt så in i öga är det oxå, fy.
Och sen mensvärk på det med, kul...

På Lördag ska vi på loppis och kika och sen på Söndag ska jag på bio med Lili.
Vi ska se Twilight!
Som vi har väntat :)

Fast dock ser jag allra mest fram emot den fjärde filmen.



Nu i dagarna ska min underbara vän Heléna få barn, tiden gick ut igår.
Det får mig att tänka tillbaka på min lilla skrutta...
Kan inte tänka mig att hon har vart så liten.
Usch, sugen på en till är man oxå...
Och när jag träffar Helénas guldklimp blir det nog inte bättre :)




Hon är ju så stor nu och det har hon väl alltid vart???
Ingen liten bebis hon inte :)

Fan, jag hittar inte mappen med alla BB kort, hade ju tänkt slänga upp några av dom men jag har väl lyckats radera den eller något mitt nöt, tur så har jag hunnit fått ut dom på riktiga kort...

Ha det fint i regnet!

Kommentarer
Mostern!

Min Bebbbbbbbqaaaaaaaaaa1!!!!!!

2010-12-12 13:51:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback