Snabba ryck!

2010-06-10 10:08:26 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Det får bli en snabbis idag igen, jag har inte mycket till tid övers denna veckan...
Jag ska ta tag i din award senare Sandra :)

Just nu är Ebba på dagis och jag borde ta tag i disken, men va fan, jag vill inte...
Kanske senare ikväll...

By the way så klippte jag av mig håret igår, och jag kan inte säga annat än att jag blev jättenöjd, visst kan jag känna att jag saknar håret när jag ser nån annan med långt fint hår, men för det mesta så tänker jag inte ens på det :)

Jag bara gäspar och har allmänt skittråkigt, men det msåte man ha ibland annars kan man ju inte veta när man har kul, eller nåt...

PÅ tal om "eller nåt", jag ska fan ringa ill Linn...
bye!

Kommentarer

Picture of your hair please!! =) =)

2010-06-10 22:34:11

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback