Åh vad jag är duktig :)

2010-03-08 11:44:27 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja ni, nu har jag fått reda på hur jag ligger till i skolan...
Iaf på svenskan och engelskan, matten får jag tillbaka på Onsdag så jag återkommer med det då :)

Iaf så är jag helt klart godkänd i båda ämnena och är det så att jag vill satsa på VG så ska jag bara göra "lite extra" och det känns ju bra med tanke på att jag hittills bara har gjort allt utan att lägga ner mig i det och utan att kämpa så ja, det kanske vore värt ett försök :)

Idag ska jag nog ta med mig gubben ner på staden och inhandla födelsedagspresent till Ebba, det är ju nu på Lördag som hon fyller år :)

Ebba har vart sjuk hela helgen med feber, stacakrs gumman, igår hade hon 39.9 i feber men den gick ner som tur var, nu är hon mest hängig och lite gnällig men inget som stör.

Idag fick jag 3 paket i brevlådan :)
Älskar paket i brevlådan :)
Det var en klänning till Ebba, en väggtext till sovrummet och leggins och strumpor, får väl se hur pass mkt jag blir att se ut som en stoppad korv i dom :) haha
Ja de såg lite trånga ut :)

Men men vad gör det, 15:- mer eller mindre :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback