Dagis!

2010-03-22 20:05:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Den 19/4 börjar Ebba på dagis, fick besked idag :)
Fast hon blev så himla stor nu helt plötsligt :)

Massa papper var det oxå att fylla i...
Inte bara inte, som tur är har man goda vänner som kan det där med papper och dagis (känn dig träffad Olsson), hehe.

Har skrapat färg i trappen idag oxå så nu jävlar ska det vara klart innan helgen tar vid, självdisiplin var det ja :)
Har även hunnit med engelskaläxa och börjat smått med matten, så den ska jag fortsätta med nu, sen har jag 2 saker på svenskan som måste göras klart oxå, det ena hoppas jag hinna bli klar med imorgon iaf börja och komma en bit :)

Nej, om jag skulle ta mig en ringeliring till RoffePoffe innan jag drar igång med matten...

God kväll på er!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback