Ebba är go :)

2010-03-01 13:21:43 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja det är hon :)
Två kanske 3 nya tandbissingar är på gång, därav fick vi svaret på varför hon har vart så grinig ett par dar, det var väl jämt som dom sprack upp...

Ja och jag vet inte om jag har skrivit det förut (orkar inte gå tillbaka och läsa när jag redan börjat), men Ebba går iaf alldeles själv nu :)
Det är så kul att se, ovanligt oxå :)
Idag var morbror Kjell förbi med Degerstedt en sväng och kollade på badrummet så nu glöder hoppets gnista igen, det har jag inte sagt iaf men badrummet skulle egentligen ha kostat en bit över 100.000 innan rot-avdrag...kul...

Kommentarer
Hanna

Sandra! Jag har fullt upp just nu med flytt men lovar att pilla när vi kommit i ordning här :)

kram

2010-03-01 23:04:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback