Fan, jag måste klippa mig och skaffa mig ett jobb :)

2010-03-03 12:21:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, håret är väl det viktigaste nu, börjar se ut som om jag varit vilse i skogen...
Ingen styrsel alls...
Kanske skulle kapa en bit?
Nee, jag vet inte, är sjukt trött på håret som det är nu men samtidigt vill jag inte klippa allt heller...
Kanske får ett infall när man väl sitter i stolen, ja jag vet inte nu bara tjatar jag så vi släpper det ämnet.

Och jobb är ju en framtidsplan det med, men först skola och utbildning :)
Känner mig grymt motiverad till detta nu, hoppas det håller i sig :)

Sen håller jag på med att skrapa färg i trappan, det får bli lite pö om pö när man är ensam hemma med Ebba, men det går mkt lättare med värmeblås och skrapa än bara skrapan :)



Snart blir det 1 års kalas på spångbergsvägen :)

Hmm, nu piper det på övervåningen.
Bäst att gå upp...

Hanna...
Ta din tid, jag är bara tacksam att du hjälper mig :)
Hoppas det går fint med flytten.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback