Fröjdeliga vår!

2010-03-16 13:39:06 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Vårkänslorna spirar från höger till vänster!
Lita varmare så är lyckan gjord, vill kunna gå ut i tunnare jacka/tröja.
Till helgen drar jag med mig min älskling till Karlstad och kollar på regnkläder och annat smått och gott till Ebba, själv ska jag spana in lite attrealjer till påsk, skor och eventuellt ett par jeans.
Har fan snålt med plagg i byxväg, tights och strumpbyxor äger ju :)

Ebba var så trött idag så att hon somnade på köksbordet, stackars pyret, får se om vi lyxar på oss med en promme sen i det fina vädret :)


Kommentarer

Hej Sandra! Nu har jag fixat lite med designen.

Grundbilder & design är lånat av en gratis-sida, det är bästa sättet att hitta "vårigt" men jag har byggt på designen så den är mer personlig! Dock har dom ett krav - att länken längst upp till vänster måste stanna kvar, annars är det stöld. Det jag gjort mer;

x förkortat "senaste inläggen"

x en helt ny "arkiv" meny till höger

x lagt in bilder + texter i headern där uppe

x länkat mig o syrran o lili :P (för de två hade länkat sig själva o kommenterat så ja använder dem som exempel).

x Gjort om din signaturbild för bakgrunsfärgen i inläggen ändras automatiskt när jag bytte design, dock försökte jag få den att likna den andra och ja tycker den blev snyggare iaf ;P

x installerat så du måste GODKÄNNA kommentarerna här så inte vemsom kan skriva, säg till om jag ska ändra tillbaka :)

x säg även till om du vill ändra "informations" texten i headern längst upp till höger, och vad som ska ändras så fixar jag det! ;)



Hoppas du blev nöjd!

Kramar

2010-03-17 01:15:15
Hanna igen

PS. uppdateringarna ser helt knas ut på din blogg just nu, blogg.se är jätte sega att uppdatera designer för tillfället, men det kommer. På vissa datorer funkar det andra inte men kolla på "förhandsgranska" på stilmallen om du vill se resultatet :) Kram

2010-03-17 07:50:21

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback