Herr Sjukdom.

2010-03-10 12:25:31 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Ja, då var han här igen herr sjukdom och hälsar på :(
Hoppas att han åker hem snart...
Förkyld som ett nöt, typiskt när vädret är så underbart.
Men det är väl bara att kurera sig och hoppas på att friskna till.
Nog om det...

Klarade matteprovet oxå. puh, tur det....
Duktiga jag, stolt över mig själv nu.

På Lördag blir det 1-årskalas ;)
Lilla gumman blir så stor, hon ligger just nu ute i vagnen och sover, gott för henne.
Vi ska snart upp till Bvc och ha 1-års kontrollen och spruta oxå men hon har ju vart sjuk under helgen så jag är inte säker på att hon får ta den, men vi får se...

Måste börja fixa nu...

Ha de!

Kommentarer

Hoppas ni piggat på er! =) Fasiken, alla är ju sjuka nu! Du får ge gumman en grattiskram från mig på stora ettårsdagen!! Kramar

2010-03-10 14:19:04

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback