2 muntliga nationella - Check!

2010-05-17 18:22:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har jag betat av muntliga nationella i svenska och engelska. Och det gick väl sådär...i svenskan iaf...
Engelskan är jag nöjd med.
Svenskan blev så grötig och sjapplig men men, det beror nog på att hela jag har börjat varva ner iför sommaren :)

Update på trappfronten...
bara skarvarna kvar som skall skrapas rena nu...
Hoppas på att bli färdig med det senare idag men vi får se hur långt orken är med mig, det blir ju så otroligt tråkigt i längden...


Annars är det väl som vanligt...

Glömsk som satan så att jag blir irriterad på mig själv, skulle vart till apoteket idag och köpt rövsalva till Ebba men det blev de inget av med så hon får väl vara röd i arslet en dag till, suck...

Japp, så e de...
Ska rensa upp bland alla kläder senare oxå, det är ju för fan bröte både högt och lågt nu...

Bye bye!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback