Äppel Päppel!

2010-05-18 11:54:50 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nyss tuggat i mig ett äpple, fin lunch, men det dröjer inte så värst länge innan maten står på bordet iaf...
Igår överraskade jag Andreas med att handla billigt :)
ca.800:- för en veckas utfodring...
Är det billigt egentligen?
Billigare än vad det brukar bli när vi handlar :)

Har tillochmed vart så serös att jag har gjort en matsedel för veckan...
Nästa veckas matsedel ska innehålla tjockpannkaka, mmm, tack för upplysningen Lili :)

Jag vill ha en griffeltavla...
Nån som vet nån?
A´la chabbychick, vill ha!
Finns väl på varenda inredningssida antar jag, kostar väl därefter ogg...

Nee, hämta busan på dagis strax!

Kommentarer

perfecthome.no har nog en... men som sagt, det kostar. Jag ska nog till Ullared snart, jag kan kolla där om du vill. Kram

2010-05-20 15:17:38

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback