Bäste Gybben!

2010-05-23 13:02:15 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Han är snäll nu min man, riktigt snäll, jag har fått handla kläder som en galning :)
Nej det var väl att ta i men jag var med Sara till Karlstad igår för att handla kläder och se på bio...
Hittade mig ett par jättfina jeans som satt jättebra (slapp hålla in magen för att knäppa dom) :)

Och dom fick jag :)

För övrigt var vi och såg filmen "The Last Song" med Miley Cyrus, den var bra, mkt bra, det var en gråtfilm...
Satt  i salongen och höll på att få en massiv attack men det går ju inte för sig så jag fick försöka hålla inne så gott det gick :)

haha.

Hoppas på billige idag men förstår om det inte blir något nu när jag har shoppat så mkt i övrigt :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback