Ett VG intaget!

2010-05-03 12:40:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag fick jag reda på resultatet på min Svenska Nationella Uppsats.
VG 7 på gräns till VG 8, tack och bock, då var det avklarat.
Men men, jag har fortfarandra en hel del som skall betas av.
Jag har det muntliga nästa vecka på Måndag, kanske bäst att hugg atg i det så jag kommer upp i närmre 5 min...
Nu ligger jag runt 2½ min...

Jag har inte ett öre på mobilen för er som skcikat sms och inte fått svar :(
Hade nog inte hunnit svara i vilket fall, har saker som står mig upp över öronen nu med skolan och hemmet, jag hinner inte sätta mig ner emellan allt som ska göras, men snart e skolan slut, fast då jobbar jag ju dock istället, jaja, jag tar det väl som det kommer...

Ha det gott alla så länge!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback