Matteprov Nationella - del 2

2010-05-21 11:00:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår åkte jag ner till Kroppa en sväng och friserade Anki och Emelie, det är som jag alltid säger, hur kul som helst:)
Passade även på att gosa lite bebismage när Heléna kikade förbi, hon gör mig tokig :)

Jag skiakcde en hemlig agent på att kika på mitt schema hur det ser ut med turer och sånt än så länge.
Det är bara två veckor som är helt klara och det är nästintill bara långa turer, vistt är det tacksamt när jag ändå pendlar men hur vore om man åtmindstånde kunde få en dag som är lagom?
Jaja, det kankse ser bättre ut när det är helt klart...

Idag hade jag del 2 av matteprovet, det gick bättre än det 1:a men inte bra, haha, hoppas iaf jag lyckades knåpa ihop några poäng...
Funderar skarpt på att göra högskoleprovet nästa termin, jag har ju inget att förlora på det iaf.

Idag kan det förekomma miljoner stavfel i inlägget och jag ber om ursäkt för detta men det verkar som om att tangenterna flyttar på sig...

Ikväll bär det av på tutbingo med Linn, tanterna, japp!
Hoppas på att jag kammar hem en slant vilket är högst troligt att jag INTE gör :)

Nu har det vaknat en liten tjej ute på trappan!

So Long!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback