sÖNDAGAR SUGER...

2010-05-16 12:58:37 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Speciellt de regninga...

Jag försökte få med mig gubben och göra något, jag har ju vart inne på att åka till billige Niklas denna helg, men icke, annat förslag var karlstad...
Jag fick inte ens ett svar när jag frågade, kul...
Och så klagar han på att han inte vill sitta inne...
Så mycket får man för att man försöker...

Så nu har jag iaf diskat upp diskberget som har stått och äcklat mig...
Får väl göra klart trappan sen oxå när Ebba har vaknat...
Kul Söndag, not...
Andreas sover på soffan oxå, kul med sällskap...

Får ta tag i att rensa ur utbyggnaden i veckan oxå, hoppas det blir en fin dag så jag kan tvätta fönster oxå...
Kreativa dagar, suck, lider av tristess för tilfället...

Ähh, orka, ha de fint alla!

Kommentarer

POSITIVA tankar gumman, positiva tankar! =)

2010-05-16 14:34:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback