Tiden går...

2010-05-29 15:16:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Såg nu att det är nästan en vecka sedan jag bloggade sist, shit vad det går fort, jag vet inte riktigt vad jag har gjort ens :)
Haha.

Snart är det iaf slut på skolan, göttigt, hoppas på att vi får reda på våra betyg till veckan men den chansen är nog minimal för de lärare vi har är så grymt sega.
Matten tror jag vi får besked om iaf för det verkade i stort sett redan klart så det ska jag se fram emot :)

Det känns att sommaren och några veckors ledighet närmar sig för jag har börjat lana av vad det gäller skolan.
Fast det är ju då tur att vi egentligen inte gör så mkt nu :)

Jag har vart till jobbet och hämtat ut mitt sommarschema...
Det ser okej ut, kanske lite väl många, långa dagar inpå varran ibland men det gör inget, bara det funkar med dagis så är det lugnt, det var bara 4 kvällar som det ser ut att skita sig men då får vi fråga bäste svärfar om han kan hjälpa oss eller Moster Sofia.

Det ska bli skönt att komma tillbaka till jobbet för den sociala delen och samt ha något nyttigt att göra som inte involverar läxor...

Ja, orka tjata mer nu :)
Bjuder på några bilder :)








Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback