Omtyckt på dagis!

2010-11-15 12:13:52 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag är det första dagisdagen för Ebba på två veckor, lov och sjukdom har hållt oss borta.
Hon var så glad när vi kom dit och fröknarna kom en efter en och var jätteglada över att hon var tillbaka.

Dagiskorten hade kommit oxå, vad fin hon var på dem :)
Det blir lätt en megaorder :)

Nu sitter jag i telefon och försöker komma fram till försäkringskassan.
Försökte ringa innan dagis...
Hamnade på plats 3 och fick tala med handläggare som skickade mig vidare...
Vips! så låg man på plats 390!

Samma denna gång, men nu fick jag iaf lämna nummer så det är bara att hoppas att de ringer upp snart...
Måste ringa fler samtal...

Bäst att sätta igång...

Kommentarer

Ja,men vad bra! Påminn mej om att skylla på dej för att inte visat mig fotona på dagis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-19 21:25:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback