Wow Grattis...

2010-09-13 15:11:55 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Vill bara gratulera till påbörjat badrum, eller ja knappt de.
Men vi har fått in några spånskivor som senare ska bli ett golv och idag har elektrikern vart här och gjort sitt första jobb.
Nu ska vi bara väääääänta på att nästa gubbe kommer och gör sitt...
Imorgon har jag eneglska i skolan och känner mig inte ett dugg motiverad.
Det andra lektionerna går faktiskt riktigt bra men engelskan suger fan på riktigt.

Nej jag har inte tid att sitta här...
Jag måste ner på snusktoan så att jag inte kissar ner mig på väg till dagis!

Haét!

Kommentarer
Beccih

Jag kan verkligen hålla med dig om engelskan... MEN jag har inget minne om att du har känt så för det ämnet innan?!!!!!



Du är ju riktigt bra!



2010-09-13 17:45:19

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback