Stiltje..

2011-02-09 21:15:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Ursäkta den grymt taskiga uppdateringen men va fan det händer liksom inte mkt i livet just nu...
Går hemma om dagarna och önskar att vårn knackar på dörren snart så man kan få komma ut lite och leva...

Det mest spännande som hänt här hemma är väl att Ebba har bajsat på pottan :)
Och kissar till och från, det går framåt iaf!

Hon pratar och pratar, idag sa hon MÅNE, klart och tydligt, snutta, duktig hon.
Kokabojj är en annan favorit, efter jag smort in henne med kokoslotion så sa Andreas att hon luktade kokosboll och sen dess säger hon det.
Det blir fler och fler 2 och 3-ords meningar för varje dag.

Snart fyller skitfisen 2år, fasen vad tiden springer iväg...
Hon har i mina ögon aldrig vart bebis men att hon bara funnits till i 2år är för mig ofattbart, hon har ju alltid vart med.
Alltid vart vår skitunge.
va fan gjorde man innan man fick barn?
Förmodligen jobbade man konstant eller sov bort sina lediga dagar, vad vet jag, kommer inte ihåg :)


Försökte ladda upp bilder men det vill inte funka :(


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback