2011 och skärpning!

2011-01-02 15:31:39 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu får jag lov att ta mig i kragen vad det gäller detta med bloggande...

Jag tackar och bockar för dig återigen Hanna för hjälpen med designen, du är bäst!

2011...
Nytt år samma gamla bekymmer :) nej då inte riktigt så illa...

Om 10 dagar börjar jag på min usk-utbildning...
Hoppas det går att köra klart den relativt snabbt...
Badrummet är klart!
Det ska bara inredas...
Och känner jag mig shjälv rätt så tar det minst lika lång tid :)

Bjuder på någon julbild oxå...






Kommentarer

Gu va hon växer lilla Ebba! =) Hur mår du annars då? Växer och frodas du med? Hihi... =) Ger man sig fan på't kan man göra uskutb på bara några månader, men du har ju ganska mycke runt dig så det är klart att då kan det ta lite längre tid. När jag bestämde mig för att sitta fyra timmar om dagen med skolarbete så betade jag av kurs efter kurs riktigt snabbt, lycka till!!

2011-01-02 16:57:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback