Måndag!

2011-01-03 21:57:04 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har gubben eftermiddagsvecka igen och jag totalt hatar dom...
Eftersom att jag får sköta eldandet här hemma närr han jobbar så blir man så fruktansvärt låst.
Vi har en förugn som vi har använt förra vinterna utan några som helst problem, dock året innan så var gubben lite snabb med att starta den så det hann inte ta sig ordentligt så det rök in och fyllde halva huset typ, sen dess vill han inte ha den igäng...

Nu har jag dock börjat klaga och hoppas på att det sker en bättring tills nästa vinter för då tänker jag fan inte sitta hemma och vara snäll sambo, icke!

Idag gav vi iaf upp eldningen och gick bort till Sofia några timmar så att Ebba och Linus fick leka lite...
Dom leker så bra de där två :)
Får lov att införskaffa en eldriven moped till Ebba oxå, får bli tills hon fyller år kanske.

                               <--- Det går fort --->

Heidi...
Nu har jag redan glömt vad du skrev, haha, men så är det med allt nu för tiden, jag kan tänka på en sak, resa mig och redan då glömt varför jag reste mig :)
haha
Annars är det fint och dagarna rullar på, hinner inte riktigt med, kanske är tur det :)
Ja, jag har väl planerat mjukstart första terminen iaf, sen får Andreas hjälpa till lite mer hemma så jag kan bränna av lite mer kurser till hösten... Tar det lite som det kommer :)

Kommentarer

Första terminen är mjukstart, gör seeeegt ;)

2011-01-04 14:33:12

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback