Mardröm!

2011-01-14 09:10:25 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Oh yes, inatt kom den som jag har fasat inför, första mardrömmen på så länge jag kan minnas!
Jag ska dra den lite kort, ha i åtanke att det verkligen är den första på så länge jag kan komma ihåg:

Jag vaknade inatt av att jag var kissnödig så jag gick till toan, och från toafönstret ser man ut på gården, ingången från grinden och vägen til dörren...
Det var nån som smög vid postlådorna, en svart gestalt, ja ni fattar...
Inge mer med det utan jag gick å la mig igen för att en stund senare vakna av att det låter som nån är å tassar kring i huset.
Men sen blev de tyst så jag antog att det var katten, kissnödig var jag igen oxå så det var bara att gå till toan igen, tittade ut genom fönstret igen och då såg man tydliga spår efter nån som gått in på gården raka vägen upp på trappen.

Då väckte jag Andreas och han skulle gå och titta men då var det plötsligt snöstorm ute så spåren hade blåst igen, typiskt!
Så han tyckte bara jag var fjantig.

Men det visade sig vara en galen mördare som gömde sina offer i vårat hus, i källaren...
Svarta sopsäckar med kroppar överallt.
Självaste mördaren var Per Moberg...

Under denna dröm hann jag vakna och inte våga somna om flera gånger och vissa gånger vet jag inte ens om jag var vaken på riktigt...

Måste höra med Andreas sen om jag betett mig konstigt inatt...

Det kanske inte låter så läskigt men för mig var det de...
Usch, aldrig mer en mardröm tack!


Kommentarer
Hanna

Usch!! Ja läste inlägget innan rubriken och blev livrädd ju.... sen såg ja att du drömt.. du får inte skrämmas sådär :P

2011-01-14 13:11:07

Han är lömsk den där per morberg, vi får börja kalla honom för mr,mordberg ;)

2011-01-14 13:56:41
Heidi

Låter som du tittat på "Mästerkocken" som gick härom dagen...;)

2011-01-14 21:51:03

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback