.:..:.

2011-07-10 21:10:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


What to say, what to say?
Har egentligen inte så mycket att förtälja idag...
Har jobbat 7-16, kommit hem, ätit mat, vart ute å motionerat och nyss duschat och precis landat framför datorn.

Idag var det segt att ta sig ut i spåret men jag tog minsann min feta röv och ölvade iväg i spåret och idag kände jag att jag faktiskt orkade lite mer än innan, det tar sig :)
-1.5 kg so far, fast vem räknar? haha
Bara kul att mitt självplågeri ger resultat :)

Jag tror jag ska kika runt och titta om jag hittar lite vinterkläder nu :)
Tack bäste svärmor för hjälpen :)
Undrar hur pass ute i god tid man ska vara för att vara säker på att det finns kvar... Ellos brukar alltid ha så dåligt...
Och sen va det det här med storlekar... Hmm...
Ett samtal till bäste Olsson vore kanske på sin plats :)

Nu ska jag iaf kasta Ebba i säng och hoppas på lite lugn och ro en stund :)

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback