Fredag.

2011-07-01 09:56:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Igår hade jag en riktig dippdag vad gäller mitt humör...
Det var en sån dag då jag inte alls kände mig på hugget och allt som kunde gå fel gick naturligtvis fel.
Trött, orkeslös, depp å allmänt disträ på det.
Ebba som vägrar ha blöja när det är så varmt sket på golvet och trampade omkring i det...
Inte med flit, hon blev bara lite förvånad över vad mycket bajs det egentligen kom och fick lite panik när hon insåg att hela hon var full...
Ja, och vi bråkade nonstop, stackars unge :)

Och tack för de fina kommentarerna på inlägget igår <3

Idag dock, känns det mycket bättre.
Idag ska jag strunt i allt vad träning heter och dessutom ska jag äta gott och sen ska jag röva med mig bäste Olsson på bingo.
Gött å komma undan stöket hemma lite.

Jack ligger i gymmet och tränar...
Han försöker vända på sig men lyckas inget vidare, ungefär som jag med min träning...
haha

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback