Jobbarhelgen...

2011-07-04 14:28:18 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


... är nu av klarad.
Blev jobb lör/sön, fick ihop 17 tim, göttans.
Då kan jag vara hemma rsten av veckan med gott samvete.
Jobbade natt inatt så jag är lagomt sliten nu, gäsp :)

Dessutom har jag så vedervärdigt ont...
I rygg och knä...
Om jag ska börja med ryggen så förvöntar jag mig mitt livs första ryggskott inom kort, det hugger när jag böjer mig eller vrider mig dumt, så ja, det kommer nog snart...
Får verkligen tänka mig för innan jag böjer mig...

Sen till de arma knäna...
Dom har tagit seriös stryk av mia intervallpass, det blir för mycket tyngd att bära för dem gissar jag på...
Det tar sin tid att gå i trappor för att det gör så ont...
Jag får börja med raska promenader ett tag så de får vila lite :( suck...



Där får man för att man försöker vara hurtig :(
Jo´ra men så att...

Sitter och väntar på att Sara ska komma och se till mina sovande barn så jag får göra en snabb till affär´n!


Kommentarer

Jag VEEET precis hur du känner. Hjärnan vill träna massor men kroppen säger stopp. Jag har hela våren haft problem med mina hälsenor så jag har inte kunnat löpträna nåt alls... Men i huvudet har jag velat göra det hela dagarna! ;) så man får försöka VIIIIILA kroppen så länge det behövs och sedan smyga sig på med träningen. Hitta träningsformer som inte belastar kroppen så hårt (Cykling är skiitbra!) You can do it girl!!!

2011-07-05 17:24:45

PS. Dessutom har du precis FÖTT BARN människa!!! Det tar typ två år för kroppen att återhämta sig efter en sån grej: Fogar som ska gå ihop mm mm. Du e fan grymmast som redan gett dig ut i spåret! <3

2011-07-05 17:25:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback