Kap och mindre kap...

2011-06-29 09:23:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Skorna kom igår!
Men de är inte ingådda för fem öre så jävlar i havet vad de var trånga över fötterna, men men, ska man vaar fin får man lida pin?

Däremot har jag ju gjort ett annat bästeligt kap...
Min älskade turkosa klänning! (kommer inom en snart framtid att införskaffa en rosa oxå)
Jag totalt älskar den, såååå himla skön å fin!



Dubbla lager på den dock så liiiite varm e den, men va fan, de tar jag :)

Jack har sovit hela natten för andra natten irad nu, han lägger sig vid 22-tiden och vanknar runt 06.00 så nu är det bara att bli morgonmänniska om detta håller i sig.
Skönt att det går åt rätt håll, ta i trä!

Hämtade bäste promenadbandet igår också, kunde inte låta bli att inviga det på stört och ja, det var lite jobbigare än jag förväntat mig...
PROMENAdband, hur kan de vara jobbigt?
Haha, kanske har något att göra med att man är otränad? haha

Jag har en crosstrainer till salu by the way om någon är intresserad eller vet någon som är?
knappt använd...

Nu ska jag hiva i mig en kopp kaffe och sen ska jag KANSKE ta itu med att rensa ur ett av alla skåp i köket...
Sån oreda har jag sällan skådat :)

Ha nu en underbar dag i värmen gott folk!


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback